Alla inlägg den 14 oktober 2008

Av Emma - 14 oktober 2008 15:50

Hej hopp!


Solen skiner här och vädret är riktigt härligt! Sitter och surfar runt, för jag vill gå slingan för ljus i alingsås i år :) Gillar det! ^^ Lyser så fint i höstmörkret :)


Har just ätit krämig karré med potatis och grönsaker. Mätt som bara den, och nu sippar jag på en kopp kaffe. fy fan vad gott det var :D


Nicki fick lite hon med, mitt lilla monster älskar kött. Kyckling tål hon ju inte :)


Tänkte jag skulle ringt mamma och dom, men dom flyttar nog ut Joolz nu, någon gång hör dom väl av sig :) 


Har punka på min cykel, både fram och bakdäck :( Mkt dåligt, men jag har ju inte fått cykla på typ 9 månader nästan, så whats to expect? :) Får fixa det så jag kan cykla till jobbet ngn gång ;)


Kanske skulle spela lite ikväll...fortsätta på Mr.Sunshine Får se hur det blir...Så alla kan och så...  


Men men ska sippa vidare på mitt kaffe, hör av mig mer sen! 


Men tills dess här är lite saker ni bör söka upp på YOUTUBE.


Metallica - One

Steve Ouimette - We three kings 


och sist en tjej som är duktig på både hår och smink: 

Pursebuzz ;)


Puss o Kram :)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards