Alla inlägg under februari 2009

Av Emma - 18 februari 2009 23:08

SAKNAR MIN MAMMA. <3

Av Emma - 12 februari 2009 23:46

Hejlooou!


Nu sitter jag på jobbet! i soffan!! billig flyttbart nät ftw! :D


Robban kom upp med dator, internet och archos, laddad med mumsig film såsom, bumbibjörnarna och Twilight! :D

Samtidigt som jag skriver här lyssnar jag på

Lucky av och med Jason Mraz feat Colbie Cailatt.

Den och:

Seconhand Serenade -Your Call

Katie vogle - Kindly unspoken 


Tror hon stavas så iaf...Ruskigt bra låtar:)


Om inte annat har ni en feel-good låt av bara Colbie Cailatt, Bubbly.

En sång man blir glad och sprallig av! :D


Såg Goonies förut, oooh den är en riktig klassiker, har älskat den sen jag var en liten skit! Kommer särskilt ihåg när Sloth svingar sig ner mot skeppet i slutet med en lian och Chunk på ryggen och skriker: "HEY YOU GUUUUYS!" 

Sjukt bra! >:D


Så tyst här...Saknar lilla snickan som var vid mina fötter för bara en timma sedan:D  Mammis lilla tjej <3


Anyways så tänkte jag bli lite seriös i nästa inlägg :) Ska greja lite så jag får lov att återkomma om ett tag!


Krams! 




Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards