Alla inlägg under april 2010

Av Emma - 13 april 2010 13:42

Haj!


Nu var det visst ett tag sen igen, men det är lätt hänt med mammas gull som tar upp all ledig tid jag har ;) 

Han blir större och större och jisses att mamma bara blir stoltare, för han är så söt och så uppblandad mellan mig och Robert <3_<3

Mammas hjärta! :) Och han är ändå bara det första barnet vi ska ha, det kommer att bli superbt mysigt med fler! ;D


Idag har jag disk jag ska ta hand om, den blev lidandes i morse eftersom jag klättrade upp och var med Lilleman som var vaken 08.00-ca 12.40 sen gick han i däck :) Men han vaknar nog snart min lille pajas :) Robert städar lite, förhoppningsvis hinns det med en dammsugning idag med, annars blir det imorgon, helst idag.


Dra en tvätt också, tänkte få det gjort igår men då tvättade Linn en tvätt så tvättstället blev proppat och jag ogillar att hänga tvätt i hela lägenheten.


Blivit förkyld -.-' Mer hosta och ont i halsen idag, men jag hatar det i alla fall, känns som små rakblad i halsen, skitförkylningar!

Får nog putta på besöket till mamma, pga förkylningen och sen har robert en läkartid han ska till så det kan bli lite tajt dock men veckan därpå är det nog inga problem.


Ska hämta ut ett paket med Linn nu, sen ska jag väl fixa dinner och disk.


I alla fall kan jag dela med mig av min playlist idag! ^^:


Adam Lambert - Whatya want from me

Black Eyed Peas - Meet me halfway

Black Eyed Peas - I've got a feeling

Chris Brown - With you

Jay Sean - Down

John Mayer - Who says

José Gonzalez - Heartbeats

Lady gaga - Bad Romance

Lady Gaga - Pokerface

Metro Station - Shake it

Owl City - Hello Seattle

Owl City - Fireflies

Sean Kingston - Beautiful Girls

Selena Gomez & The Scene - Naturally

Taio Cruz - Break your heart

Taylor Swift - You belong with me

Katy Perry ft Timbaland - If we ever meet again



Thats it! Återkommer sen ;D


Puss Puss!


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards