Alla inlägg under januari 2009

Av Emma - 17 januari 2009 22:20

Hey!


Kvällens playlist is set :)


Browsa, eller ladda ner! ^^


My Playlist:


Lady GaGa-Pokerface

Demi Lovato-la la land

The Killers-Human

Fallout Boy-Beat it!  (förvånadsvärt bra!!)

Hayden Panettiere-Wake up Call

Katy Perry-Hot N Cold

Paris Hilton-Stars are Blind (Ja jag vet....-.-'' No helping it, låten e på hjärnan atm! )


Ska dra iväg och kissa lilla Nickan, återkommer imorgon ;) 


Sov Gott Allehop!

Av Emma - 13 januari 2009 11:45

Glömde säga dagens sång!


The Jonas Brothers - Sorry


Broken hearts and last goodbyes, restless nights
But lullabies helps to make this pain go away
I realize I let you down
Told you that I'd be around
I'm building up the strength just to say

I'm Sorry
For breaking all the promises that I wasn't around to keep
It's on me,
This time is the last time I will ever beg you to stay
But you're already on your way

Filled with sorrow, filled with pain
Knowing that I am to blame
For leaving your heart out in the rain
And I know you're gonna walk away
And leave me with the price to pay
Before you go I wanted to say that I'm

I'm Sorry
For breaking all the promises that I wasn't around to keep
It's on me,
This time is the last time I will ever beg you to stay
But you're already on your way

Can't make it alive on my own
But if you have to go,
Then please girl, just leave me alone
'Cause I don't want to see
You and me going our separate ways
I'm begging you to stay
If it isn't too late

I'm Sorry
For breaking all the promises that I wasn't around to keep
It's on me,
This time is the last time I will ever beg you to stay
But you're already on your way

But your already on your way...



Av Emma - 13 januari 2009 11:03

Tjohej!


Idag ska jag jobba :) Så jag gör iordning grillben :) smaksatta med grillkrydda, chilipulver och liiite honung :)


Ska stekas upp med lite räfflad potatis och ev en sås :) Mumsigt till jobbet <3


Har gjort en kanna kaffe som jag hinkar nu, kanske ska dra lite DMC 4 innan jobbet ;) DAAAANTE ! <3<3<3


Så.... ska ha med laptopen till jobbet :) kikar över en auktion med skor jag vill ha :D Converse all star :D Med höga skaft! ;D skitläckra!


 Ujujuj :D


Well ska packa ihop mig inför jobbet ;)


Hörs imorrn!


krams.

Av Emma - 13 januari 2009 10:58

Soooo här ser du! jag klarade Number of the beast  på 100% sen tog jag Dragonforce!  :D PÅ 100%! :D

Av Emma - 7 januari 2009 07:57

Hejsan!


Det är tiiiidigt för att vara mej eller hur? believe me, jag är också impressed! 

However ska till jobbet idag för första gången på typ två veckor så så konstigt är det nog inte ;) 


har gjort mitt kaffe och sitter här och dricker och morgonmyser. En gång i tiden har jag kunnat äta såhär tidigt på morgonen ^^ haha då gick mn typ i plugget! :P Känns inte som att man får ner ngt atm...


Ska köra Joolz bil Alex till Jobbet, se till så att han inte fryser ihop :) 

Barret ät på tillsnyggning T_T Jag saknar henne T_T På torsdag klockan sju på morgonen blir hon fixad.


Klockan sju. 7. Sju. SJu. SJU!  (lol)^^


Hehe till och med Nicki är vaken  och allert och Nisse med. Men det är Nisse alltid om det finns chans till mat eller godis. 


Har studerat på hur bra kaffe är för hundar, för som dom flesta vet så har nicki till vana att dricka upp mitt kaffe. Det är iiiiiinte alls bra, tydligen löper hon stor risk att bli förgiftad så det lägger vi ner. Omgående ^^


Well måste gå har rutor att skrapa och kaffe att dricka ;) 


Höres sen ! ;)


krams!

Av Emma - 6 januari 2009 16:24

Helluuuw! <3


Här kommer lovade bilder av nicki-busmus i morse ;) <3 Visst är hon charmig? ^^ hahaha!

Av Emma - 6 januari 2009 14:05

Haj!


Sitter och driver framför tvn, till ett gammalt avsnitt av desperate housewifes...not my favourite if i may say so.  Men just nu gåpr det. Tornado avsnitt, intressant.


spöat robban i GH3 sen igår^^  Mwahahaha för ngn som är superförkyld och hjärndöd (känns det som) så är det värt! Tog till och med 2 låtar på hard!! :D


MMMMmm bestoooo!! Besto besto!! ^^


HAHAHA! ;)


Well um hade lite roliga bilder på nicki med jag tänkte lägga in, men jag kom på att jag har inte mitt tfn program på denna datorn...Får fixa det^^


Nu ska jag nog slagga en stund till ;)


Krams. 

Av Emma - 5 januari 2009 23:39

Go'kväll...


Så nu sitter jag framför tvn och sular, trots att jag skulle sova tidigt..fn. Men jag kan inte sova iaf så d e okej -.- bubblar i lungorna när jag ligger ner.


 sitter och irriterar mej på somliga...jag går....-.- *suuuur*


Ajja...orka med det :P I alla fall så kollar jag på tv nu...Scrubs. Och dricker vatten. Och myser med en jääääkligt motvillig katt och en mysig hund.


Fryser rövva av mej -.- då har jag ändå tre lager på mig. Ett täcke med flanell lakan och två filtar T_T


Imorgon ska jag bara slappa och mysa, hålla mig varm och mysa, ska bli bra tills onsdag :) Jobbar då...


Så nu ska jag väl fortsätta....surfa lite ;)


Krams! 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards