Alla inlägg under februari 2010

Av Emma - 21 februari 2010 09:58

Haj!


Jaha! Igår när Linn kom hem fick vi skotta hennes parkering på snö, hon körde fast åtskilliga gånger innan hon kom på plats med bilen :) Efter det kände jag inte mina vader i ca 2 timmar :S 


Väl hemma kröp vi ner i nattlinnena och vägrade gå ut, något som nathanael gillade, vi hade värsta pyjamaspartyt, uj så mysigt :)


har fan snöat i 48 timmar här och snön har tickat upp i 1 meter nu! :D Både kul och lite panikigt nu när folk börjar snöa inne och plogbilarna inte kommer fram. Snöar ännu men tydligen inte hos mamma och pappa, shit liksom :S


Supermys! ^^


Idag kommer prästen hit och pratar inför dopet :) Ska bli...okej. Är ju inte så kyrkig av  mej men det går nog :)



Nej nu ska jag dra av en kopp kaffe ;D


kramas!

Av Emma - 20 februari 2010 00:28

Rah rah ah-ah-ah! Ro mah ro-mah-mah! Gaga Ooh-la-la!
Want your bad romance!


Bah visst fastnar texten? :) Lilleman älskar den fortfarande, skrattar hysteriskt :)!

Lady gaga är hans första musikminne!


Denna dagen har varit helt fylld av vit fluffig snö! :D Det bara vräker ner! Helt sjukt vad mysigt det är! :) Var och handlade och det var ovanligt mycket folk ute ändå för att vara full snöstorm ute :)


Har världens scrappar lust, man kan ju scrappa kort och ha dom på hög ifall man känner för att skicka något. Fast min dubbelhäftande tejp är slut och mina klisterkuddar är nog det med snart, måste köpa nya, och för att göra det måste jag in till stan (om jag inte kan lura linn till  kortmakarna när jag klipper mig^^)

Gjorde just ett superfint kort till min MVC-barnmorska som tack för all hjälp med lilleman! Tänker ta kort på det :) Vill nog öppna en scrap blog snart eller så :) vore nice!


Ska kanske på kalas imorgon, får se om lillskiten vill det! :) På söndag kommer prästen inför dopet...yey...Städa lite imorgon. Förberedelseveckan inför dopet kommer nu :) Har en del att stå i :)


*baka

*städa

*Klippa mig

*färga håret

*planera tårta och baka den! (utan prestationsångest tack... -.-')


Orkar inte göra ett långt inlägg, fast detta var iaf en update :)


Krams!

Ovido - Quiz & Flashcards