Alla inlägg under december 2009

Av Emma - 31 december 2009 22:09

HEJ!


Tänker avsluta året med ett inlägg. Har inte haft tid på i alla fall två månader :)

Lilleman har slagit ut mej totalt!


Så år 2009? En pyttsig recap kommer här :)


JANUARI:

-Jag scorar 100% notestreak på "Through fire & flames" på Guitar Hero! w00t! :D

-Linn och jag söp oss under bordet på vin. Fy FN för det. det gör vi inte om igen! Och om vi ändå gör det så dricker vi annat!! ;D


FEBRUARI:

-Upptäckte 4 nya låtar värda att lyssna på :)

-Gjorde mumsig Alla Hjärtans Dag Middag till Mig. Robert och Linn, Bestående av        hjärtformade pannbiffar med gräddsås, potatis och lingon creme fraiche!

-Åkte till Roberts gamla barndomshem Tubbetorp den 18e.

-Blev Gravid samma kväll ;D


MARS:

-Svor över att Sverige skickade den kassa Mahlena Ehrman till ESC. Fuck It, det gick som jag visste att det skulle gå :P

-Blev förälskad i McDonalds reklamen som börjat gå på tv! (Ööööh var det bosse håkansson eller?)

-Kanal 5 började äntligen sända bra tv-repriser nattetid: Macgyver, Magnum, MASH och det öppnar en ny tv kanal! Comedy Central!

-Saknar min morfar som alltid vid denna tiden av året :(


APRIL:

-Tog det jobbigaste beslutet i mitt liv.

-Firade påsk i stugan med familjen! Hade äggjakt och mobbade pappa som fick leta extra hårt efter sitt ägg!! (^^,) *fniss*


MAJ:

-Köpte en stooor vit BEABA lampa! (My darling treasure!!<3)

-Firade Linnsans födelsedag! :)

-Fick städnoja och kröp längs golvet och skrubbade lister -.-


JUNI:

-Lilla Nicki försvann och INGET kan ersätta henne. Jag saknar henne något enormt och trots att det var för hennes eget bästa och att det aldrig funkat med Lilleman så ångrar jag mitt beslut, men vet att jag gjorde rätt. Men fy faaan vad ledsen jag är fortfarande. T_T


JULI:

-Firade Mimmis födelsedag.

-Var På Liseberg!

-Åkte till Danmark!

-Åkte till Borås! :D

-Började runda på mig! ;)


AUGUSTI:

-Mormor fyllde år :)

-Gick på matfestivalen med Mamma, Pappa, Robert och Linn (och en Nathanael i magen!)

-Hade semester fram till sista veckan i Augusti!


SEPTEMBER:

-Gick på Mamma-Ledighet.

-Älskade lilla Lisa gick vidare  :'( Efter 11 underbara år så var det hennes tur, Jag kommer alltid att älska och sakna dej 'Gamla Bettan' Mysigare tant fick man leta efter <3 :)


OKTOBER:

-Då fick min bästa kompis och hans Tjej en liten Lilly, Dagen efter hans födelsedag!

-På Min födelsedag fick jag och Robert en liten kille som heter Nathanael! <3 Det första riktigt bra på nästan hela året :D

-Mina sömnlösa nätter började :)


NOVEMBER:

-Nathanael sov sex timmar i sträck, herregud vad skönt det var! :D

-Första Advent inträffade i slutet av November och Nathanael hade en liten tuxedo på sig för att föreviga det. Vi åkte hem till mormor och morfar.


DECEMBER:

-Nathanael firar sin första jul och han har på sig finbyxor, en vit body med tjusiga knappar och en liten fluga ^^ super kawaiiii! <3

-Sörjer Michael Jackson som dog tidigare i år.

-Robert och Vince fyller år!

-Måste se grevinnan och betjänten!

-Firar nyår hemma med Robert och Johan och Nathanael.




Ett år av kanske inte så stora händelser men nu har jag i alla fall uppdaterat för året =) Och hoppas att året som kommer för med sig bättre händelser än det gångna :) (inte för att allt var dåligt...)



Men för att quota min syster, samtidigt som jag avtackar mig för stunden...


2009-Året vi gick med Vinst & Förlust.




 



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards