Direktlänk till inlägg 16 januari 2010

Hello!

Av Emma - 16 januari 2010 10:38

Hajj!


Är helt seg som kola i skallen idag, satt och knåpade med inbjudningskorten till dopen igår, klippte ur 12 dopklänningar och suddade bort ev. märken efter blyertspennan jag använde. Idag tänkte jag börja dekorera dom och chalka dom så får jag se hur det blir :)

Totalt blir vi 20 pers här hemma :S Fattar inte hur d ska gå till men det går väl på något sätt!


Fastän jag är så seg, så var jag uppe strax efter nio imorse, jag behöver få komma upp tidigare, Lilleman tröttar ut mig, men jag vill liksom inte ligga till 11 för d :S

Nu  är ju klockan ändå 10.40 och jag kollade lite på americas got talent när jag matade lilleman efter blöjbytet. Efter det lade jag honom igen, och satte på kaffe och kokade vatten till hans flaskor, och i väntan på det plockade jag ner hans tvätt :)


Igår tog jag faktiskt mod till mig och gjorde något jag velat göra länge, Jag lovar att visa om jag får svar. Jag hoppas på det men det är ju inte säkert :) <3


Lyssnar på underbara Mr Mraz nu med 'I'm Yours'! Mmmm *vaggar och njuter*

Om han kommer till göteborg snart eller någonstans nära så vill jag gärna se honom live, missade hans sista show sist och då var han i Borås... T_T

Han har fått en speciell plats i mitt hjärta, inte för att han är snygg eller så, men för att han har gjort Tildas sång <3


Idag ska det bli en stor ugnstekt kyckling :) med potatis morötter sås och grönsaker osv :) Mumsigt värre ^^ Linns order, och det var jag faktiskt inte sen att haka på ;)


Well ska väl surfa vidare :) Loggar kanske på sen ^^


Puss puss!



                      Jason Mraz.


 
 
Ingen bild

Mum

16 januari 2010 12:47

ja Tildas sång är en tårig historia varje gång jag hör den....
Saknad ....en oxå en massa kärlek...alltid funderingar-...
VARFÖR????? Men Lilleman är ett krutpaket för två så vi får igen dubbelt upp*ler*

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 17 juli 2010 22:15


My Card for Angies Easel Card challenge! ^^ I made it a christmas card with different beige-ish and some red colors :D (i had so much fun making it, i actually made it in two versions!One regular & one Easel ^^)   You should try out aswell...

Av Emma - 13 april 2010 13:42

Haj!   Nu var det visst ett tag sen igen, men det är lätt hänt med mammas gull som tar upp all ledig tid jag har ;)  Han blir större och större och jisses att mamma bara blir stoltare, för han är så söt och så uppblandad mellan mig och Robert &...

Av Emma - 11 mars 2010 12:15


Hej!   Missa inte Bumblebees blogcandy! Gå till   http://scrapbooking-art.bumblebee-scrapbooking.com/forum/blog.php?b=184   och var med och tävla! :)       Lycka till! ...

Av Emma - 8 mars 2010 21:07


Glöm inte att kika in hos:   http://scrapptorget.wordpress.com/2010/03/01/scrapptorget-firar-50-000-besokare/#comments   Som firar 50.000 besökare! :D Grattis till dom, gå dit och var med och tävla! ;)   ...

Av Emma - 8 mars 2010 20:40


Glöm inte heller att vara med på handarbetas bloggcandy där du kan vinna en epic six!   Gå in på : http://handarbetascrap.wordpress.com/2010/03/01/valkomna-till-handarbetas-nya-inspirationsblogg/   Lycka till! :)       ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards