Alla inlägg under juli 2009

Mmm

Av Emma - 12 juli 2009 16:02

haj!


Och såhääär gott blev d ;)

Av Emma - 12 juli 2009 14:27

Tja!


Liten Pre-dinner bild på den goda potatisen vi äter idag ;) lägger in en hel bild sen;)


krams

Av Emma - 12 juli 2009 10:36

Hej! :)


idag vaknade jag av att Herr Katt stog på min axel och jamade och spann som en liten gris, innan han å charmigt kastade sig ner brevid mig och bet mig i fingret :) Mmmys Nisse <3  :3 


Fick ju i alla fall gå upp prick nio, fast jag hade tänkt mig en mysig sovmorgon med Robert, för Nisse var ju heeelt utsvulten :) Att halva skålen var full av mat och godis spelade ju självklart ingen roll ^^


Men det gjorde mig inget orkade inte ligga kvar :) Gick upp och tömde diskmaskinen och plockade lite i hallen, köket och badrummet :) sedan var jag mys-fru och gjorde våfflor till Robban som han fick på sängen  :D  Jag gick iväg med tre våfflor och kom tillbaka för att se Nisse caught in the act, med att äta smet, han hade ena hela morrhåret fullt med smet och spann gjorde han ! Min lilla gris! :D Hopplösa misse ;)


Hihi :) ska väl plocka lite till sen tinar kyckling ska göra en mumsig söndagsmiddag idag,  har lovat alla det :) Ska leta på ett mumsigt recept nu ;) 


ha det bra så länge !


Krams.

Av Emma - 11 juli 2009 19:27

Nu finns det mer blogg godis att vinna på house of inspiration!


Som sagts tidigare: lägg in bilden på din blogg och länka sidan ;)


http://houseofinspirationblogg.blogspot.com/search/label/Bloggodis


 Puss :)

Av Emma - 1 juli 2009 23:35

Hej!


Idag har jag hittat fina saker på house of inspiration man kan vinna i scrappar syfte :) Tycker att detär fina saker! :)


klicka på följande länk, eller kopiera och klistra in i ditt adressfält för att komma dit :)


http://houseofinspirationblogg.blogspot.com/2009/06/55-000-besokare-det-ska-firas.html


Sakerna det gäller ser ni på bilden under! :D Allt man behöver göra för att vinna sakerna, är att länka deras sida från sin blogg och lägga in bilden, samt lämna en kommentar under deras bild på deras sida, så är man med och tävlar! ^^



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards