Direktlänk till inlägg 21 februari 2010

Snööööööö!!

Av Emma - 21 februari 2010 09:58

Haj!


Jaha! Igår när Linn kom hem fick vi skotta hennes parkering på snö, hon körde fast åtskilliga gånger innan hon kom på plats med bilen :) Efter det kände jag inte mina vader i ca 2 timmar :S 


Väl hemma kröp vi ner i nattlinnena och vägrade gå ut, något som nathanael gillade, vi hade värsta pyjamaspartyt, uj så mysigt :)


har fan snöat i 48 timmar här och snön har tickat upp i 1 meter nu! :D Både kul och lite panikigt nu när folk börjar snöa inne och plogbilarna inte kommer fram. Snöar ännu men tydligen inte hos mamma och pappa, shit liksom :S


Supermys! ^^


Idag kommer prästen hit och pratar inför dopet :) Ska bli...okej. Är ju inte så kyrkig av  mej men det går nog :)



Nej nu ska jag dra av en kopp kaffe ;D


kramas!

 
 
annkan

annkan

3 mars 2010 23:26

Ja, visst är det fina saker? :-)

Tycker absolut du ska göra som jag och gå in där och skriva en kommentar +länka till dem, så är du också med i tävlingen.

Ha det gott.

http://annkan.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

mum

7 mars 2010 20:51

Bhuuuu JAG fick inte va me på pyjamaspartyt med Mommos lilla skatt..:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 17 juli 2010 22:15


My Card for Angies Easel Card challenge! ^^ I made it a christmas card with different beige-ish and some red colors :D (i had so much fun making it, i actually made it in two versions!One regular & one Easel ^^)   You should try out aswell...

Av Emma - 13 april 2010 13:42

Haj!   Nu var det visst ett tag sen igen, men det är lätt hänt med mammas gull som tar upp all ledig tid jag har ;)  Han blir större och större och jisses att mamma bara blir stoltare, för han är så söt och så uppblandad mellan mig och Robert &...

Av Emma - 11 mars 2010 12:15


Hej!   Missa inte Bumblebees blogcandy! Gå till   http://scrapbooking-art.bumblebee-scrapbooking.com/forum/blog.php?b=184   och var med och tävla! :)       Lycka till! ...

Av Emma - 8 mars 2010 21:07


Glöm inte att kika in hos:   http://scrapptorget.wordpress.com/2010/03/01/scrapptorget-firar-50-000-besokare/#comments   Som firar 50.000 besökare! :D Grattis till dom, gå dit och var med och tävla! ;)   ...

Av Emma - 8 mars 2010 20:40


Glöm inte heller att vara med på handarbetas bloggcandy där du kan vinna en epic six!   Gå in på : http://handarbetascrap.wordpress.com/2010/03/01/valkomna-till-handarbetas-nya-inspirationsblogg/   Lycka till! :)       ...

Ovido - Quiz & Flashcards