Alla inlägg under januari 2010

Av Emma - 19 januari 2010 10:16

Haj!


Gick upp vid åtta idag :) Tyvärr kan inte samma sak sägas om Robban ^^'

Satte på en tvätt, tömde och fyllde disken, diskade lillemans flaskor och ringde till pastors expeditionen i alingsås. Så Runt den 20e februari döps nog Lillemannen min<3 Mammis babe <3


Försöker knåpa ihop ny musik till en bilskiva, men det är svårt när dom inte gör så mycket het musik nuförtiden.


Har nog fått ett slags svar på det jag gjorde...väntar och ser... :) <3


Lyssnar på musik, gör inte så mycket... kollar nog in sen ;)



Puss puss

Av Emma - 16 januari 2010 10:38

Hajj!


Är helt seg som kola i skallen idag, satt och knåpade med inbjudningskorten till dopen igår, klippte ur 12 dopklänningar och suddade bort ev. märken efter blyertspennan jag använde. Idag tänkte jag börja dekorera dom och chalka dom så får jag se hur det blir :)

Totalt blir vi 20 pers här hemma :S Fattar inte hur d ska gå till men det går väl på något sätt!


Fastän jag är så seg, så var jag uppe strax efter nio imorse, jag behöver få komma upp tidigare, Lilleman tröttar ut mig, men jag vill liksom inte ligga till 11 för d :S

Nu  är ju klockan ändå 10.40 och jag kollade lite på americas got talent när jag matade lilleman efter blöjbytet. Efter det lade jag honom igen, och satte på kaffe och kokade vatten till hans flaskor, och i väntan på det plockade jag ner hans tvätt :)


Igår tog jag faktiskt mod till mig och gjorde något jag velat göra länge, Jag lovar att visa om jag får svar. Jag hoppas på det men det är ju inte säkert :) <3


Lyssnar på underbara Mr Mraz nu med 'I'm Yours'! Mmmm *vaggar och njuter*

Om han kommer till göteborg snart eller någonstans nära så vill jag gärna se honom live, missade hans sista show sist och då var han i Borås... T_T

Han har fått en speciell plats i mitt hjärta, inte för att han är snygg eller så, men för att han har gjort Tildas sång <3


Idag ska det bli en stor ugnstekt kyckling :) med potatis morötter sås och grönsaker osv :) Mumsigt värre ^^ Linns order, och det var jag faktiskt inte sen att haka på ;)


Well ska väl surfa vidare :) Loggar kanske på sen ^^


Puss puss!



                      Jason Mraz.


Av Emma - 12 januari 2010 13:05

Hejjloooo!


Idag har jag faktiskt gått upp tidigt om man jämför med vad som varit brukligt! O.o

Lilleman har ju börjat sova längre och längre (thank god!)

Han ska till tant doktor idag och få sin första spruta, lilla älsklingen min <3

Han kommer att skrika som en stucken gris ^^


Ska nog plocka ner julgardiner och dukar idag, så när moster Joolz kommer imorgon så kan jag plocka undan julen :)


Sitter och lyssnar på Lady Gaga. Såg en intervju med henne där Barbara Walters intervjuade henne på youtube. När man ser henne tror man ju att hon är skvatt galen och översexuell, med hemska kläder :S

Men efter att ha sett videon känns hon inte så udda. Hon är en helt vanlig 23 åring, som älskar konst och skriva musik. Det är inte så konstigt att båda sakerna klickar ihop. Hon gör det ju på ett snyggt sätt.


  Här är hon coooolt make-ad. :)


 

Utan allt smink och udda outfits ser hon söt ut.


   

Bilderna är från 'Bad Romance' videon, Lillemans favourite ! ^^ <3

han blir lugn när mamma sjunger den (ja udda men sant! Han är ett gaga fan :) )

Och det är ju en catchy tune i den så :)


Min lilla pojke, han växer så det knakar han har just gått in i storlek 62 :D

Idag till doktorn ska han ha på sig jeans och en grön t-shirt tröja med vita ärmar.

Ska handtvätta ikväll, han har samlat på sig en massa tvätt sedan resan till mormor och morfar :)

Ut och testa nya åkpåsen idag! :)


Får nog ett paket från svärmor idag, med en massa saker...


Farmor är borta med. Dog imorse runt åtta. Bra det, för farmor har inte varit farmor sen farfar gick bort. (Innan dess var hon inte direkt någon vidare farmor heller). Nu slipper hon i alla fall sakna honom. Lider med pappa som måste åka och träffa mina fastrar!  ( >.<# ) Stackaren.

(För er som inte känner mig och läser ändå: Nej jag gillade inte min farmor så det är ingen stor förlust, känner mig helt likgiltig. Man gör inte så stor skillnad på barnbarnen som hon gjorde, så det fick vara.)



Usch saknar morfar nu....</3 Ska lära Nathanael att kalla Pappa för sketmorfar! ^^


Nej nu ska jag hämta mer Kaffe! :)


Puss puss.


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards