Alla inlägg under juni 2009

Av Emma - 26 juni 2009 11:51

Älskade lilla du...


Idag saknade jag ljudet av dina tassar när du gick i mina fotspår,

Igår saknade jag dig när jag var i 'vårat rum'

Idag saknade jag dig när jag var klar i duschen, och jag saknade dig mer när det var dags för frukost.

 Nu är det så påtagligt tyst och Nisse är odrägligt mysig, han vet att jag är ledsen.

 Det är tomt morgon-middag-kvälls promenaden. Så tomt att idag gick jag våran runda själv, för att jag saknade dig.

Jag försöker plocka isär allt för att inte bli ledsen, men jag har fortfarande inte kunnat med att kasta alla dina pipisar och tuggknutar som du älskade så...

När jag blir som lessnigast så luktar jag faktiskt på ett av dina tygben, och det hjälper en stund...

 

Saknar dig jättemycket </3  T_T 


<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Av Emma - 2 juni 2009 11:14

Tjaaaa!


Idag är jag trött och så har jag ont också >< Fast det verkar bättra sig men det går långsamt :) har tagit en varm dusch och legat en stund med vetevärmaren, får se om det blir bättre.


Har just ätit frukost! ^^ Rabarberkräm och kaffe ;D Mums! 

 Fixat iordning frukost och middag till jobbet samt frukost för morgondagen.

Middag: TexMex marinerad kyckling med råstekt potatis och tomatsalsa.

Kvällsm: Smörgås och rabarberkräm.

Frukost: kaffe, smörgås och yoghurt.


:D Så nu sitter jag bara och slappnar av... ;) Nicki ska med mig till jobbet idag och vara där hela dagen, medans Robban är på Liseberg. Det gillar hon nog, ska ta med hennes korg så att hon inte hårar ner överallt.


Nu ska jag greja vidare, hös imorrn! ;)


Tata :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards