Direktlänk till inlägg 12 januari 2010

Rubrik saknas

Av Emma - 12 januari 2010 13:05

Hejjloooo!


Idag har jag faktiskt gått upp tidigt om man jämför med vad som varit brukligt! O.o

Lilleman har ju börjat sova längre och längre (thank god!)

Han ska till tant doktor idag och få sin första spruta, lilla älsklingen min <3

Han kommer att skrika som en stucken gris ^^


Ska nog plocka ner julgardiner och dukar idag, så när moster Joolz kommer imorgon så kan jag plocka undan julen :)


Sitter och lyssnar på Lady Gaga. Såg en intervju med henne där Barbara Walters intervjuade henne på youtube. När man ser henne tror man ju att hon är skvatt galen och översexuell, med hemska kläder :S

Men efter att ha sett videon känns hon inte så udda. Hon är en helt vanlig 23 åring, som älskar konst och skriva musik. Det är inte så konstigt att båda sakerna klickar ihop. Hon gör det ju på ett snyggt sätt.


  Här är hon coooolt make-ad. :)


 

Utan allt smink och udda outfits ser hon söt ut.


   

Bilderna är från 'Bad Romance' videon, Lillemans favourite ! ^^ <3

han blir lugn när mamma sjunger den (ja udda men sant! Han är ett gaga fan :) )

Och det är ju en catchy tune i den så :)


Min lilla pojke, han växer så det knakar han har just gått in i storlek 62 :D

Idag till doktorn ska han ha på sig jeans och en grön t-shirt tröja med vita ärmar.

Ska handtvätta ikväll, han har samlat på sig en massa tvätt sedan resan till mormor och morfar :)

Ut och testa nya åkpåsen idag! :)


Får nog ett paket från svärmor idag, med en massa saker...


Farmor är borta med. Dog imorse runt åtta. Bra det, för farmor har inte varit farmor sen farfar gick bort. (Innan dess var hon inte direkt någon vidare farmor heller). Nu slipper hon i alla fall sakna honom. Lider med pappa som måste åka och träffa mina fastrar!  ( >.<# ) Stackaren.

(För er som inte känner mig och läser ändå: Nej jag gillade inte min farmor så det är ingen stor förlust, känner mig helt likgiltig. Man gör inte så stor skillnad på barnbarnen som hon gjorde, så det fick vara.)



Usch saknar morfar nu....</3 Ska lära Nathanael att kalla Pappa för sketmorfar! ^^


Nej nu ska jag hämta mer Kaffe! :)


Puss puss.


 
 
Ingen bild

mum

13 januari 2010 15:32

Ja angånde den personen som gick bort håller jag med dej...
Mormors kille får kläder nu när moster dyker upp..Skulle bara bli en mössa...men men du vet hur det är...:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 17 juli 2010 22:15


My Card for Angies Easel Card challenge! ^^ I made it a christmas card with different beige-ish and some red colors :D (i had so much fun making it, i actually made it in two versions!One regular & one Easel ^^)   You should try out aswell...

Av Emma - 13 april 2010 13:42

Haj!   Nu var det visst ett tag sen igen, men det är lätt hänt med mammas gull som tar upp all ledig tid jag har ;)  Han blir större och större och jisses att mamma bara blir stoltare, för han är så söt och så uppblandad mellan mig och Robert &...

Av Emma - 11 mars 2010 12:15


Hej!   Missa inte Bumblebees blogcandy! Gå till   http://scrapbooking-art.bumblebee-scrapbooking.com/forum/blog.php?b=184   och var med och tävla! :)       Lycka till! ...

Av Emma - 8 mars 2010 21:07


Glöm inte att kika in hos:   http://scrapptorget.wordpress.com/2010/03/01/scrapptorget-firar-50-000-besokare/#comments   Som firar 50.000 besökare! :D Grattis till dom, gå dit och var med och tävla! ;)   ...

Av Emma - 8 mars 2010 20:40


Glöm inte heller att vara med på handarbetas bloggcandy där du kan vinna en epic six!   Gå in på : http://handarbetascrap.wordpress.com/2010/03/01/valkomna-till-handarbetas-nya-inspirationsblogg/   Lycka till! :)       ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards