Alla inlägg den 9 oktober 2008

Av Emma - 9 oktober 2008 10:28

Hej!


Idag är en bra dag! igår slog jag både Roberts och Johnnys rekord i guitar hero på easy. Låten i fråga var dragonforce, och jag var äckligt nära att ta den på perfect!  Störigt att jag missade men jag blev nog för nervös!

Jag hänger och spelar på dragonforce, Devil went down to Georgia och Iron Maidens Number of the beast :D Jag är faktiskt hyfsat grym! ^^ Oooh mitt rekord: 275.899 poäng och en notestreak på 1070 :D


Min personliga guitar hero är ju självklart Slash! Med tanke på att jag älskar Guns n Roses är väl inte det så konstigt kanske? ;) Men men....Jag har hittat en gitarist som har lyckats hamna i samma klass! Småsnygg är han med...skadar inte, bara säger det. Steve Oiumette heter han, lägger in bild sedan. Han gjorde om Devil went down to Georgia till Guitar Hero 3, sjukt vad duktig han är när man ser honom spela, i am severely impressed! 


Annars har jag varit till vårdcentralen idag och tagit lite prov, stuckit mig i fingret osv...Jag har krympt!!! Från 162 cm till  160!!!! jag är fan en midget snart!  UUuuuh.... T_T


Ska fixa lasagne idag ;)Så fucking gott ;D med plattor och sånt sheit, rakt igenom, ska bli mysigt :D


Har lite andra projekt på gång, ska scrappa lite och skissa, och så får vi se hur det blir, ska göra lite julklappar :P ^^


Men jag ska väl göra lite annat nu ;)  Ni får se bild på steve! :D


Puss o kram!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards