Alla inlägg den 11 oktober 2008

Av Emma - 11 oktober 2008 21:32

Godkväll...


Sitter här i mörkret, trött och ensam, ännu ett 24h pass färdigt för dagen. Bara natten som tornar upp sig och det är ca 11 timmar kvar tills dubbelassistansen kommer :)


Ska väl lira lite spel på datorn, lösa korsord och uggla lite på tvn tills sömnen brutalt kastar sig över mig ^^ Det blev hembakt Pizza idag, mkt gott  och väldigt uppskattat! Pizza, Macgyver och lite pepparkakor.


Jag längtar efter jul....Med stora vita tjocka singlande flingor som bara vräker ner i massvis och alla färgglada lampor och den mysiga julstämningen! :D OOOouuuh mysigt :D:D


Saknar Robert uschligt mkt. Å Nisse Å Nicki...Å mina flanell lakan. Hehe....Det är faktiskt kallt hemma....frysa=mysa <3<3 ;D


Näää nu ska jag väl spela lite tror jag och bara ha det allmänt mysigt...


Vi hörs imorgon!


Godnatt! ;)


Av Emma - 11 oktober 2008 11:39

Hej haj hoj!


Inledde dagen med att trappa upp min placering i GH3 :D Slog upp det till 279,500 ngt :D nu får pöjka jobba om di ska komma ikapp :D Missade en ton igen!! En enda ton! *suck* Jag tar den snart ;) 


Ätit frukost och packat ihop mig inför jobbet, ska göra spagetti carbonara till middag :) Så nu sitter jag och slappar och dricker kaffe....Det är rusk-risigt väder ute...Trist...fast lite mysigt kanske en film sen? :)


UUuusch...Jag har fått Britney Spears nya låt "Womanizer" på hjärnan -.-'  

Jag är inte riktigt av den musiksmaken...Gör mig lite halvt galen :)  


Ska nog dra en pvp innan jag går :)


Höres ikväll eller imorgon ;D


Puss och kram. 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards