Alla inlägg den 14 mars 2009

Av Emma - 14 mars 2009 23:20

Thohej tjohoj...!


Jaha, jag antar att det är tusentals personer i Sverige som tänker som jag just nu...VAD I HELVETE TÄNKER NI PÅ SVERIGE?!?!

Operaskit till Ryssland. Tack godnatt, och om vi kommer sist så är det garanterat för att Krister Björkman har fuckat upp hela jävla röstsystemet så att det inte längra går att rösta normalt, OCH för att Sverige har klart och tydligt tappat smaken! Det kan inte sägas tydligare!


I år har jag med spänning följt varje delfinal, utom då när af Ugglas var med för då var det väl inget direkt av intresse där, men ändå halvsåg jag programmet, med snabb sappningar mellan kanalerna.


Jag kan ju bara säga att jag hejade på Måns Zelmerlöw, E.M.D, och som alla som känner mig redan visste= H.E.A.T!  Dom tyckte jag ändå om!

Men jag kan inte acceptera tanken på opera, som låter som en ripoff på Fredrik Kempes redan kända låt. Eller någon Opera, vilket det nu var. Samma skit. Men tvåan då?? Vad i helvete?


Så fort Caroline öppnade munnen så tänkte jag...SNÄLLA SNÄLLA SNÄLLA SNÄLLA kväv henne någon =/ Det låter inte bra! och sen röstar alla på henne! Antagligen för att hon är så kass, så att rösta på henne blir coolt. Men guess what? det blir det inte ever! Och om du tror det tja...STBU.


Herregud...om det är vad vi skickar, så vill jag se vad alla andra skickar! På så vis vet man hur utskrattade vi blir i förtid. 


SUCK SUCK SUCK....En gång fanns det en tid då melodifestivalen var till för folket och inte för Björkman och hans polare, i long for that time to return.


Robban kollar på Watchmen ikväll, saknar han lite kanske ska gamea eller sova eller något, det är nog det jag borde. Men jag är inte trött. Fast imorgon ska jag jobba :) Så det sistnämnda är nog nyttigt ;)


Har haft tvättid idag, satte upp en ny på tisdag, för att tömma tvättkorgen helt och tvätta eventuellt nyditkommen tvätt.


Verkar få spara bloggen nu -.- laddaren sitter i storarummet =/ och jag vill inte bröta med den nu =/


Men får skriva mer vid ett senare tillfälle :)p


Godnatt!


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards