Alla inlägg den 5 mars 2009

Av Emma - 5 mars 2009 02:01

Hejlo!


Sitter och tittar på tv, har upptäckt att dom börjat sända MacGyver igen :D till min stora glädje ;) Vad är en arbetsnatt utan Macgyver, Magnum, MASH och Comedy Central? Boring i tell you.


Nattoka...Har just kollat lite One Piece. Har visst missat 3 avsnitt bara sådär. Fast dom har bytt tecknare och just nu tycker jag inte dom är lika bra som förut, hoppas att dom fixar det, värsta som finns när en bra anime serie blir skit. Eller glider iväg i flera tusen avsnitt. Som YU-GI-OH! var bra i början, men frångled principen och blev tyvärr lite trist mot slutet.


Hmmm...segt att jobba efter det att jag har varit ledig i sex dagar:) Första hjälpen kurs snart med :) Måste kolla upp adressen imorgon.


Ah känslan av vår ligger i luften här, gissa vad jag vaknade av i morse? Tja det första vill ni nog inte veta^^ *fniss* Men det senare. Solen som sken in genom fönstret och fiskmåsarna som kvittrade utanför fönstret! :D det är inte sommar utan dom :D *Myyyyys*


Wow...kanal fem har gjort om interfacet på deras kanal-lista. Hehe...


Jag har fått Mcdonalds reklamen på hjärnan! och jag älskar den för att den är så självklar och omogen! I will forever remember:

 "Var det, Bosse Håkansson eller..?" 

 *Ill be watching you!*


Hahahahaha ! :D


Ah det har faktiskt varit en mysig dag, saknar min lilla Nisse, men det är uthärdligt. Nätt och jämt, saknar mitt gose-troll <3 :)


Tänka sej att iår blir Nisse 5 år :) 7e Oktober, och den 27e April Blir Lilla Snickis 3 år redan, jäkla skitungar :)


Mwheee kanske ska packa ner detta åbäke och njuta lite av natten :)


Får höras en annan gång....


Tataaaa! :) 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards